Voorbeschouwing 24 uur van Le Mans 2015, deel 2, LM P2 klasse.

Print Friendly, PDF & Email

logo Le Mans 2015We hebben er alweer een jaar op moeten wachten, maar nu is het bijna zover. Het Franse Le Mans is in Juni het autosport centrum van de wereld als daar het circus neerstrijkt rondom de 24 uur van Le Mans, die wordt verreden op 13 en 14 Juni. De endurance klassieker is inmiddels toe aan de 83ste editie, en vanuit de hele wereld zullen autosport fans toestromen om hun favorieten aan te moedigen. Op de deelnemerslijst staan 56 auto’s en de daarbij behorende 168 coureurs verdeeld over de vier Prototype en GT klassen. In een 24 uur durende slijtageslag zullen ze strijden om de overall, en klasse overwinningen. Evenals voorgaande jaren zullen we in een serie van vier artikelen, waarin iedere klasse aan bod komt, vooruit kijken naar de 24 uur van Le Mans van 2015. Vandaag kijken we naar de LM P2 klasse in deel 2 van onze voorbeschouwing. Morgen komt de LM GTE-Pro aan bod, en overmorgen de LM P1 klasse. Gisteren hebben we al gekeken naar de LM GTE-Am klasse.

 

 

De LM P2 klasse is met 19 auto’s de grootste groep van het startveld. Deze klasse is de laatste jaren aanzienlijk gegroeid mede door het kosten plafond voor de auto en de motor. Ook is de betrouwbaarheid van de auto’s aanzienlijk verbeterd waardoor er minder uitvallers zijn en meer auto’s de finish bereiken. Van de 19 deelnemers zijn er 9 die het ook hele seizoen meerijden in het FIA World Endurance Championship. Nissan is ook dit jaar weer de grootste leverancier van de motoren want het levert aan maar liefst 14 teams hun krachtbron. Nieuw dit jaar zien we de chassis van Dome, BR01 en Gibson.

2014 was het debuutjaar voor de mooie coupé van Ligier die met drie deelnemers aan de start van deze race stonden. Dit jaar staan er maar liefst zeven Ligiers aan de start. Nieuw dit jaar is de auto waarmee SMP racing gaat rijden: de BRo1 Nissan. De auto wordt in Zuid Frankrijk ontwikkeld door Paolo Catone van BR Engineering en reed zijn eerste race tijdens de 6 uur van Imola in de ELMS. Nieuw zijn dit jaar de twee auto’s van het merk Gibson  die worden gerund door de teams van Greaves Motorsport en Jota Sport. Echt nieuw is alleen de naam want vorig jaar was dit nog een Zytek. Oreca heeft dit jaar ook een nieuw type auto meerijden bij twee teams en dat is de Oreca 05. Een coupé model ter vervanging van de Oreca 03. Er zullen dit jaar aanzienlijk minder open auto’s aan de start verschijnen dan de afgelopen jaren en deze zullen ook gaan verdwijnen in de toekomst. 

We hebben een deel van deze klasse de eerste twee races in het FIA World Endurance Championship al aan het werk gezien waarbij opviel dat de Ligers van het uit Rusland afkomstige G-Drive wel heel goede zaken deden en nu in het klassement op de 1ste en 2de plek staan. De winnaars van 2014, Jota Racing, zullen er ook alles aan doen om dit jaar weer boven op het podium te komen. Ook Thiriet by TDS Racing en het Chinese KCMG zijn kanshebbers voor de eindoverwinning in de LM P2 klasse. Één ding is zeker er zal ook in deze klasse tot het eind van de 24 uur worden gevochten voor de overwinning.

 

G Drive no 26

26. G-Drive Racing – Ligier JS P2 Nissan

Roman Rusinov – Rusland

Julien Canal – Frankrijk

Sam Bird – Groot Brittannië

 

Het uit Rusland afkomstige G Drive Racing is met twee auto’s aanwezig deze 24 uur van Le Mans. Beide auto rijden ook het hele seizoen mee in de WEC en de nummer 26 ligt momenteel tweede met 28 punten. In 2014 kwam deze auto,toen een Morgan-Nissan, niet verder dan ronden 120. Roman Rusinov reed in 2008 zijn eerste 24 uur van Le Mans toen in een Lamborghini samen met Peter Kox en Mike Hezemans en dit jaar zal hij zijn 6de Le Mans race rijden. Beste resultaat voor Roman was een 10de plek algemeen tijdens Le Mans 2012. Julien Canal rijd dit jaar ook zijn zesde Le Mans maar wist al drie keer als eerste in zijn klasse te eindigen en dat was in 2010/11 en 2012 voor het team van Larbre Competition in een Corvette. Sam Bird gaat ook al wat jaartjes mee in de autosport waar hij sinds 2002 actief in is. Dit jaar rijd hij echter pas voor de tweede keer mee in deze 24 uurs race waar hij vorig jaar in debuteerde met een Ferrari in de LM GTE-Am klasse voor het team van AF Corse.

 

no 27 SMP

27. SMP Racing – BR01 Nissan

Maurizio Mediani -Italië

David Markozov – Rusland

Nicolas Minassian – Frankrijk

 

SMP Racing heeft in totaal drie auto op de startgrid staan waarvan er twee in de LM P2 klasse en 1 in de LM GTE-Am klasse. SMP rijd alleen dit seizoen in de ELMS met een nieuwe auto de “BR 01 – Nissan” en heeft zijn vuurdoop gehad tijdens de 4 uur van Imola. De coureurs op deze auto zijn anders dan in 2014 toen er nog in een Oreca werd gereden en ze de race als 36ste wisten te finishen. Voor Maurizio Mediani wordt het zijn derde Le Mans race eerder reed hij voor Krohn Racing (2013) en vorig jaar reed hij voor SMP Racing op de no. 37 auto, maar beide keren was er geen finish gehaald. David  Markozov rijd al weer drie jaar voor het team maar dit jaar voor het eerst in deze klasse en voor het eerst de 24 uur van Le Mans. Nicolas Minassian is de oude rot in deze auto want hij doet al voor de 16de keer mee en zijn beste resultaat is een tweede plek algemeen in 2008 toen uitkomend voor Peugeot. 

 

 G Drive no 28

28. G-Drive Racing – Ligier JS P2 Nissan

Gustavo Yacaman – Columbia

Ricardo Gonzalez – Mexico

Luis Felipe Derani – Brazilië

 

De tweede Ligier JS P2 Nissan van het G-Drive Racing team rijd ook het hele jaar mee in de WEC en hebben met 44 punten de leiding in het LM P2 klassement en zijn dus zeker kanshebbers voor de klassenwinst tijdens deze editie van de 24 uur van Le Mans. Gustavo Yacaman is pas drie jaar echt bezig in de autosport maar heeft zeker vorig jaar mooie dingen laten zien toen hij uitkwam voor het team van OAK Racing in de United Sportcar Championship.Ricardo Gonzalez zal voor de derde keer Le Mans rijden en wist deze race in 2013 te winnen in de LMP2 klasse voor het team van OAK Racing. De derde coureur op deze auto is Luis Felipe Derani wordt ook wel “Pipo Derani” genoemd . Deze 21 jarige coureur uit Brazilië is pas sinds 2009 actief in de autosport en zal dit jaar voor de eerste keer Le Mans rijden.  

 

Pegasus no 29

29. Pegasus Racing – Morgan Nissan

Léo Roussel – Frankrijk

David Cheng – Verenigde Staten

Ho-Pin Tung – Nederland

 

Het team van Pegasus Racing gaat al weer een tijd mee in de auto sport en voornamelijk in de Europese series actief. Vorig jaar was het team ook tijdens de 24 uur van Le Mans aanwezig en wisten de race op een 18de plek algemeen te eindigen. De fransman Leo Roussel reed in 2014 zijn Le Mans debuut voor dit team en deed dit samen met o.a de Nederlander Ho-Pin Tung.  Voor Ho-Pin Tung is dit de derde keer dat hij deze 24 uurs race rijd met als beste resultaat een 7de plek in de LM P2 klasse voor het team van OAK Racing. De derde coureur op deze auto is David Cheng die samen met Tung vorig jaar behalve de 24 uur van Le Mans ook in de Asian Le Mans Series reed en won.  

 

Extreme Speed no 30

30. Extreme Speed Motorsports – Ligier JS  P2 -Honda

Scott Sharp – Verenigde Staten

Ryan Dalziel – Groot Brittannië

David Heinemeier Hansson – Denemarken.

 

Het Amerikaanse Extreme Speed Motorsports is dit jaar met twee auto’s aanwezig in deze LMP2 klasse. De auto waarmee ze gaan rijden is de nieuwe HPD-ARX 04b die zijn vuurdoop kreeg tijdens de 6 uur van Spa Francorchamps. Scott Sharp heeft in Amerika al zo’n beetje alles geracet wat er te rijden valt en is al sinds 1993 zeer actief in de Amerikaanse autosport. In 2010 wordt hij eigenaar van zijn eigen raceteam. Opvallend genoeg met zo’n indrukwekkende carrière , is dat het pas zijn tweede Le Mans wordt. Ryan Dalziel zal dit jaar voor de vierde keer meerijden op Le Mans. In 2012 werd hij eerste in de LM P2 klasse met een HPD ARX-03b voor het team van Starworks Motorsport. De Deen David Heinemeier Hansson wist vorig jaar zijn derde Le Mans te verzilveren met een eerste plaats in de GTE-Am klasse. Hij deed dit in een mooie Aston Martin Vantage GTE.  

 

Extreme Speed no 31

31. Extreme Speed Motorsports – Ligier JS P2 – HPD

Ed Brown – Verenigde Staten

Johannes van Overbeek – Verenigde Staten

Jon Fogarty – Verenigde Staten

 

Extreme Speed Motorsport is het hele seizoen met twee auto’s aanwezig tijdens het World Endurance Championship. Tijdens de eerste race op Silverstone werd de no. 30 nog mooi derde ondanks een auto van 2014, maar op Spa kwamen ze er met de nieuwe auto niet aan te pas want ze miste duidelijk de snelheid. Ed Brown is sinds 2010 vaste coureur van het team rijd dit jaar zijn eerste Le Mans. Johannes van Overbeek is al sinds 1999 zeer actief in de Amerikaanse autosport en vaste coureur voor dit team sinds 2010. Dit wordt zijn vijfde 24 uur van Le Mans en in 2005, uitkomend voor het Flying Lizard team,  was een derde plek in de GT2 klasse het beste resultaat. Jon Fogarty rijd sinds 2004 in Amerika vele races waaronder de bekende 24 uur van Daytona (11x) en eindigde in 2008 als tweede. Jon rijd net als Ed voor de eerste keer de 24 uur van Le Mans.

 

no 34 OAK Racing

34. OAK Racing – Ligier JS P2 – HPD

Chris Cumming – Canada

Kevin Estre – Frankrijk

Laurens Vanthoor – België

 

 Het Franse OAK Racing verschijnt net als in 2014 dit jaar met twee auto’s aan de start. Beide auto’s zijn Ligier’s maar er worden twee verschillende krachtbronnen gebruikt, Honda en Nissan. Chris Cumming rijd sinds vier jaar hoofdzakelijk in de VS waarvan de laatste twee jaar in de Prototype Challenge klasse van de TUSC. Ervaring in een Oreca auto genoeg maar wel zijn eerste 24 uur van Le Mans. Kevin Estre is sinds 2006 actief in de autosport en dan voornamelijk in de diverse GT klassen en wist in 2014 de ADAC GT race op Zandvoort te winnen samen met de Nederlander Jaap van Lagen. Laurens Vanthoor is de enige coureur uit België die deze race meerijd. Laurens is de laatste drie jaar zeer succesvol in de Blancpain Series waar hij  in een mooi Audi R8 LMS vele races wist te winnen. 

 

OAK no 35

35. OAK Racing – Ligier JS P2 -Nissan

Jacques Nicolet – Frankrijk

Jean-Marc Merlin – Frankrijk

Erik Maris – Frankrijk

 

 De Ligier nummer 35 reed in 2014 ook mee tijdens de 24 uur van Le Mans en eindigde toen op de 5de plek in het LM P2 klassement. Dit jaar staat deze auto na twee races op een  6de plek in het WEC klassement. De 59 jarige Franse zakenman Jacques Nicolet rijd dit jaar voor de 8ste keer mee. Jacques meeste Le Mans avonturen waren voor het team van OAK racing en zijn beste resultaat was een derde plek in het LM P2 klassement in 2009. Jean-Marc Merlin zal dit jaar voor de derde  keer meerijden, zijn twee eerdere deelnames waren voor OAK Racing en voor IMSA Performance Matmut maar beide niet echt succesvol. De derde fransman die dit coureurs gezelschap compleet maakt is Erik Maris. Erik is degene met de minste ervaring maar zal wel voor de tweede keer op dit mooie Circuit de La Sarthe gaan rijden.

 

signatech no 36

36. Signatech-Alpine – Alpine A450b Nissan

Nelson Panciatici – Frankrijk

Paul-Loup Chatin – Frankrijk

Vincent Capillaire – Frankrijk

 

De mooie Signatech-Alpine auto neemt dit jaar al weer voor de derde keer deel aan de 24 uur van Le Mans. In 2014 wist deze auto nog mooi als derde in de LM P2 klasse te eindigen. Dit jaar rijden ze ook in de WEC maar daar zijn de resultaten tot nu toe nog niet echt best. Nelson Panciatici is sinds 2005 professioneel coureur en neemt dit jaar voor de vierde deel aan de 24 uur van Le Mans waarvan al twee keer eerder voor dit team. Paul-Loup Chatin en Vincent Capillaire rijden beide pas sinds 2013 in LM P auto’s en hebben ook alle twee pas 1 keer eerder de 24 uur van Le mans gereden en dat was vorig jaar. 

 

no 27 SMP

37. SMP Racing – BR01 Nissan

Mikhail Aleshin – Rusland

Kirill Ladygin – Rusland

Anton Ladygin – Rusland

 

De tweede auto van SMP Racing was ook al in 2014 aanwezig tijdens de 24 uur van Le mans maar kwam toen niet verder als negen ronden. Dit jaar hebben ze een nieuwe auto dus hopen ze op een beter resultaat. Mikhail Aleshin is sinds 2003 actief in de autosport  en met wisselend succes heeft hij al in vele series gereden, alleen Le Mans had hij nog niet op zijn lijstje staan en rijd sinds 2013 voor SMP Racing. Anton Ladygin reed in 2014 zijn debuut voor SMP racing op Le Mans maar toen in de no 27 auto samen met o.a Mika Salo. Ze wisten toen als 37ste algemeen te eindigen. Kirill Ladygin rijd dit jaar samen met zijn broer Anton in één auto. Kirill reed in 2014 ook in deze auto maar dat was van korte duur. Hij heeft iets meer ervaring dan zijn broer zo werd hij in 2013 6de tijdens de 24 uur van Spa. 

 

Jota no 38

38. Jota Sport – Gibson 015S Nissan

Simon Dolan – Groot Brittannië

Mitch Evans – Nieuw Zeeland

Oliver Turvey – Groot Brittannië

 

Het Britse Jota Sport zijn de  winnaars in de LM P2 van 2014 en er zullen dus alles aan doen om dat dit jaar weer te worden. In de European Le mans Series staan ze nu na twee races op de derde plaats met 6 punten achterstand op de nummer 1, Thiriet by TDS Racing. Het coureurs trio is niet helemaal het zelfde als vorig jaar alleen Mich Evans is nieuw. Mitch begint zijn carrière in 2007 en rijd sindsdien hoofdzakelijk races in Nieuw Zeeland en Australië, en zal dus dit jaar voor het eerst de 24 uur van Le Mans gaan rijden. Simon Dolan is teameigenaar van Jota Sport dat hij in 2011 oprichtte. Het eerste reed hij met een Aston Martin in de GTE Pro klasse maar sinds 2012 is zijn team te vinden in de LM P2 klasse, welke hij vorig jaar wist te winnen op Le Mans. Oliver Turvey rijd nu voor de derde keer voor Jota Sport . In 2014 verving hij op het laatste moment Marc Gene die op zijn beurt naar Audi moest. 

 

Krohn Racing no 40

40. Krohn Racing – Ligier JS P2 Judd

Tracy Krohn – Verenigde Staten

Niclas Jöhnsson – Zweden

Joäo Barbosa – Portugal

 

Krohn Racing rijd dit jaar voor de eerste keer mee in de LM P2 klasse met een LIgier JS P2 Judd. Krohn Racing rijd al mee in de 24 uur van Le Mans sinds 2006 maar dan meestal in de GT klassen. Dit jaar rijden ze het volledige seizoen mee in de ELMS in de LM P2 klasse waar ze momenteel 4de staan. Tracey Krohn is behalve eigenaar ook coureur op deze Ligier, in de negen keer dat hij eerder Le Mans heeft gereden heeft hij al drie keer op het podium gestaan van een GT klasse. De Zweed Niclas Jönhsson is vaste coureur van het team sinds 2006 en heeft dus dezelfde resultaten geboekt als Tracy. De derde coureur op de auto is de Joäo Barbosa en hij heeft een indrukwekkende staat van dienst. Joäo heeft vooral in de VS gereden waar hij al drie keer de 24 uur van Daytona heeft gewonnen. Joäo heeft ook al 7 keer de 24 uur van Le Mans gereden met als beste resultaat een derde plek in 2012 in de LM P2 klasse. 

 

no 41 Greaves

41. Greaves Motorsport – Gibson 015S Nissan

Gary Hirsch – Zwitserland

Jon Lancaster – Groot Brittannië

Gaëtan Paletou – Frankrijk

 

Greaves Motorsport is al sinds 2007 actief in de motorsport en is dit jaar ook weer terug te zien zijn in de ELMS. Daar staan ze na twee gereden races tweede in het klassement. Vorig jaar reed het Britse team ook mee op Le Mans maar hun race was na 31 ronden al afgelopen. In 2013 werd het team nog derde op Le Mans in de LM P2 klasse. Gary Hirsch gaat dit jaar zijn tweede 24 uur van Le Mans rijden voor dit team. In 2014 werd hij nog 10 algemeen en kwam toen uit voor het team van Morand Racing. Jon Hirsch rijd al sinds 2006 in voornamelijk Formule auto’s in de diverse andere raceklassen. Jon kwam vorig jaar uit voor het team van Race Performance en wist de race als dertiende algemeen te eindigen. Gaëtan Paletou is op het laatste moment toegevoegd als coureur. Dit op verzoek van Nissan, en hij vervangt de eerder aangekondigde Björn Wirdheim. Paletou is de winnaar van de Nissan GT Academy en heeft geen ervaring op Le Mans behalve dan de verplichte 10 ronden tijdens de afgelopen testdagen van 31 mei j.l.

 

Strakka Racing no 42

42. Strakka Racing – Strakka-Dome S103 Nissan

Nick Leventis – Groot Brittannië

Danny Watts – Groot Brittannië

Jonny Kane – Groot Brittannië

 

Strakka Racing is opgericht in 2007 door Nick Leventis en rijd in diverse raceklassen mee zoals: Formule Renault 3.5, Eurocup Formule Renault en dit jaar ook de World Endurance Series. In 2014 wilde het team ook als meerijden tijdens de 24 uur van le Mans maar moest op het laatste moment afzeggen omdat de nieuwe Strakka Dome S103 nog niet gereed was.Dit jaar gaat het beter en liggen ze na twee races in de WEC vierde.  Nick Leventis is teameigenaar en coureur rijd en dit jaar zijn zevende Le Mans. Hij was in 2010 met zijn team winnaars van Le Mans in de LM P2 klasse. Danny Watts en Jonny Kane rijden beide als sinds 2010 voor het team van Strakka Racing en zaten dus ook in de auto (HPD ARX-01c) die dat jaar wist te winnen. De drie coureurs zijn dus goed op elkaar ingespeeld nu maar hopen dat de nieuwe Dome betrouwbaar en snel is. 

 

Sard Morand no 43

43. Team SARD Morand – Morgan Evo SARD

Oliver Webb – Groot Brittannië

Pierre Ragues – Frankrijk

Zoel Amberg – Zwitserland

 

Het Team Sard Morand is een nieuw team dat is ontstaan uit het samengaan van Sard Racing Team en het Team Morand. Sard Racing is een bekend uit Japan afkomstig race team die al heel wat jaren meegaat en ook heel veel Le Mans ervaring heeft. Team Morand Racing is door Benoit en Gladys Morand opgericht in 2012 en wist in 2014 Le Mans als 6de in de LM P2 klasse te eindigen. Oliver Webb reed in 2014 zijn eerste Le Mans en eidigde toen gelijk op de derde plaatst in het LM P2 klassement voor het team van Signatech-Alpine. Pierre Ragues heeft veel ervaring op het Circuit de La Sarthe waar hij in 2006 zijn eerste race reed. Het beste resultaat behaalde hij in 2008 toen hij voor Saulnier Racing in een Pescarolo 01-Judd naar de derde plek in de LM P2 klasse reed. De Zwitser Zoël Amberg is sinds 2009 vooral actief in de diverse Formule Renault series en zal dit jaar behalve het hele seizoen in de WEC ook zijn eerste Le Mans gaan rijden. 

 

no 45 Ibanexz c Ibanez racing

45. Ibanez Racing – Oreca 03R Nissan

Jose Ibanez – Frankrijk

Pierre Perret – Frankrijk

Ivan Bellarosa – Italië

 

Ibanez Racing is een team dat is opgericht in 2004 en dit jaar ook meerijd in de European Le Mans Series. Ze staan met twee auto’s in de ELMS en hebben tot nu toe 14 punten weten te pakken. Ook staan ze nog met een auto op de reservelijst van de deelnemers voor de 24 uur van Le Mans. Jose Ibanez rijd dit jaar zijn eerste Le Mans en heeft verder weinig ervaring, hij reed in 2009 mee in de Le Mans Series in een Courage LC 75 voor het team. Pierre Perret rijd dit jaar voor het team zijn eerste Le Mans. Zijn laatste echte race stamt uit 2005 waar hij in de Le Mans Series reed met een Chrysler Viper voor Belmondo Racing. Ivan Bellarosa heeft ook weinig ervaring op de baan hij reed in 2013 nog wel mee in de 24 uur van Daytona en finishte toen als 43ste. 

 

no 46 thiriet oreca c elms com

46. Thiriet by TDS Racing – Oreca 05 Nissan

Pierre Thiriet – Frankrijk

Ludovic Badey – Frankrijk

Tristan Gommendy – Frankrijk

 

Thiriet by TDS Racing doet dit jaar al weer voor de vierde keer mee aan de 24 uur van Le Mans. In 2012 en 2014 werd het team tweede tijdens deze 24 uurs race en zullen hem nu wel eens een keer willen winnen. Pierre Thiriet rijd dit jaar zijn vijfde Le Mans zijn beste resultaat was dus twee keer een tweede plek in het LM P2 klassement. Badey rijd dit jaar al weer voor de vierde keer mee aan deze 24 uurs race en voor de derde keer voor dit team.Tristan Gommendy was er vorig jaar ook al bij toen ze op de tweede plek eindigde en hij zal dit jaar zijn zesde Le Mans gaan rijden. 

 

KCMG no 47

47. KCMG – Oreca 05 Nissan

Matthew Howson – Groot Brittannië

Richard Bradley – Groot Brittannië

Nicolas Lapierre – Frankrijk

 

KC Motorgroup (KCMG) is opgericht in 2007 en rijd in de begin jaren vooral in de Japanse en Chinese raceseries. Vanaf 2013 rijden ze mee in 24 uur van Le Mans en dit jaar ook de WEC waar ze nu na twee races derde staan in het LM P2 klassement. De nieuwe Oreca 05 auto wordt bestuurd door o.a. Matthew Howson die rijd voor de derde keer mee aan deze race en voor dit team maar wist de eerste twee races niet te finishen. Bradley zal zijn twee Le Mans gaan rijden voor dit team en is al drie jaar werkzaam voor KCMG. Nicolas Lapierre kennen we vooral van de afgelopen drie jaar die hij heeft gereden voor Toyota in de LM P1 klasse. Nicolas zijn beste resultaat was een derde plek algemeen in 2014, en hij zal dit jaar zijn 8ste 24 uur rijden en is binnen dit team de man met ervaring en snelheid. 

 

no 48 Murphy

48. Murphy Prototypes – Oreca 03R Nissan

Nathanaël Berthon – Frankrijk

Karun Chandhok – India

Mark Patterson – Verenigde Staten

 

Murphy Prototypes is in 2012 opgericht door Greg Murphey en rijd ook al sinds de oprichting mee in de 24 uur van Le Mans met alleen in 2013 een finish op de 6 plek in de klasse.  De ex Formule 1 coureur Karun Chandok zal dit jaar voor de vierde keer deelnemen aan deze race en voor de derde keer voor dit team. Nathanaël Berthon is veel te zien geweest in de diverse GP2 series en zal dit jaar zijn twee Le Mans rijden voor dit team. Mark Patterson reed in 2013 ook voor dit team mee in deze 24 uurs race en hij was vorig jaar te zien in een RAM Ferrari in de Am klasse.

 

Alle foto’s (c) Marco van de Bildt, behalve no. 27 (c) 24h-lemans.com, no 34 (c) OAK Racing, no. 40 (c) Krohn Racing, no. 45 (c) Ibanez Racing, no. 46 (c) elms.com.

 

 

Share

One thought on “Voorbeschouwing 24 uur van Le Mans 2015, deel 2, LM P2 klasse.

Comments are closed.