In het weekend van 29 en 30 Januari wordt voor de 49ste keer de 24 uur van Daytona verreden. Zoals ieder jaar is de Rolex 24 uur van Daytona het begin van het Grand-Am seizoen in Amerika. Het deelnemersveld is zoals ieder jaar weer zeer spectaculair en vele bekende namen uit de autosport. Iedereen die hier aanwezig is wil maar ding en dat is winnend over de streep komen na 24 uur. Ook dit jaar is er weer een Nederlandse coureur achter het stuur van één van de deelnemende auto’s en dat is net als in 2010 Jeroen Bleekemolen.

